ΆρθραΔήμος ΚαρδίτσαςΚεντρική ομιλία στο Κιέριον


Κεντρική ομιλία στο Κιέριον


05/10/2023

Εδώ και τέσσερις δεκαετίες η αυτοδιοίκηση αναδιαρθρώνεται με ταχείς ρυθμούς ώστε να πετύχει ένα σημαντικό στόχο –ή θα λέγαμε καλύτερα– τον απώτερο σκοπό της: Τη μετατροπή των ΟΤΑ σε οργανισμούς που θα παράγουν αυτοτελώς πολιτική. Και ενώ πολλοί δήμοι έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν εμπρός παράγοντας πολιτικές που στηρίζουν τις τοπικές οικονομίες, ο Δήμος Καρδίτσας επέλεξε τα τελευταία τέσσερα χρόνια να διεκδικεί αποκλειστικά μια διαχείριση των κονδυλίων που συνοδεύουν τις καταστροφές. Οι συνειδητές επιλογές της δημοτικής αρχής έχουν συρρικνώσει τον Δήμο Καρδίτσας, μετατρέποντας τους παλιούς νοικοκυρεμένους «Καποδιστριακούς» Δήμους σε αναιμικά δημοτικά διαμερίσματα. Το σημερινό συγκεντρωτικό μοντέλο δημοτικής διακυβέρνησης έχει οδηγήσει περιοχές του Δήμου Καρδίτσας σε πρωτοφανή απαξία. Απαξία που δε βίωσαν ούτε στα χρόνια της πιο βαθιάς οικονομικής κρίσης της χώρας.

Η κατάσταση στις τοπικές κοινότητες ελάχιστα διαφέρει από την κατάσταση στις γειτονιές του αστικού ιστού. Έλλειψη κατάλληλων συνθηκών υγιεινής, αδιαφορία για καθαρισμό και απολύμανση των φρεατίων και μια εν γένει εικόνα εγκατάλειψης συνθέτουν ένα δύσκολο τοπίο.

Ο Δήμος Καρδίτσας, αντί να αναδειχθεί σε έναν σύγχρονο ενεργητικό δρώντα και παραγωγό πολιτικών, επέλεξε μια στάση παθητικού καταναλωτή. Αντί να αναλάβει πρωτοβουλίες για την ανάκαμψη της περιοχής, περιορίστηκε στην κατανομή των αποζημιώσεων του Ιανού. Η διαχείριση των αποζημιώσεων αποτέλεσε τον πρώτο πυλώνα της πολιτικής της· οι αποκαταστάσεις μέσω απευθείας αναθέσεων τον δεύτερο και τελευταίο. Η αποστολή της σημερινής διοίκησης του δήμου εξαντλείται εδώ. Ο Δήμος Καρδίτσας σήμερα, όχι μόνο δεν παράγει πολιτικές, αλλά μοιάζει να έχει παραδοθεί σε ένα ρόλο οργανισμού χωρίς αποστολή. Πρόκειται για τον πρώτο μονοθεματικό δήμο της επικράτειας: Διαχειρίζεται αποκλειστικά καταστροφές αξιοποιώντας τον κατεπείγοντα χαρακτήρα για κάθε είδους απευθείας αναθέσεις.
Στη διαπίστωση αυτή προχώρησε η ίδια η κυβέρνηση, η οποία για τη θεομηνία Daniel δεν εμπιστεύθηκε στον Δήμο Καρδίτσας τη διαδικασία των αποζημιώσεων. Προχώρησαν επίσης οι κάτοικοι κάθε γωνιάς της χώρας, οι οποίοι έστελναν μαζικά βοήθεια υπό μια προϋπόθεση: Να μη διαχειριστεί τα υλικά της ανθρωπιστικής βοήθειας καμία δομή του Δήμου Καρδίτσας. Η υπόθεση της υπεξαίρεσης τροφίμων που είχαν σταλεί κατά τον Ιανό, σε συνδυασμό με την άρνηση του Δήμου Καρδίτσας να προχωρήσει εγκαίρως στην υποβολή της έγκλησης, επιτρέποντας στην κατηγορουμένη να στέκεται σήμερα με υπερηφάνεια στο πλευρό του κ. Τσιάκου, κλόνισε την εμπιστοσύνη ολόκληρης της χώρας στον Δήμο Καρδίτσας. Δικαίως, καθώς ουδέποτε έχει αθωωθεί κάποιος ή κάποια όπως ψευδώς διακινήθηκε στην Καρδίτσα. Το δικαστήριο απλώς δεν εξέτασε ποτέ την ουσία της υπόθεσης καθώς ο κ. Τσιάκος δεν πρόλαβε να υποβάλλει εγκαίρως την έγκληση.

Οι υποθέσεις αυτές έστειλαν το μήνυμα στο πανελλήνιο ότι οι σχετικές έρευνες της εθνικής βιβλιογραφίας έχουν δίκιο: Η αυτοδιοίκηση θα συνεχίσει να αποτελεί τον φορέα ο οποίος θεωρείται ως ο περισσότερο πιθανός για εμφάνιση φαινομένων διαφθοράς. Και οι πιθανότητες διαφθοράς στον Δήμο Καρδίτσας αυξάνονται διαρκώς. Η αρχή του ενός ανδρός, η έλλειψη γνώσης και εξειδικευμένων συμβούλων, ο αποκλεισμός των συνδημοτών από τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και η εκτεταμένη αδιαφάνεια έχουν πλήξει τον οργανισμό αλλά και την ψυχή του Δήμου Καρδίτσας. Στέκομαι -λόγω ιδιοσυγκρασίας- στην έλλειψη γνώσης. Δεν είναι δυνατό ο νομοθέτης να συνεχίζει να δίνει το δικαίωμα στους δημάρχους να προσλαμβάνουν στους δήμους τις παρέες τους. Και μάλιστα ως ειδικούς συνεργάτες και συμβούλους. Αναλογιστείτε σήμερα τη γνωστική εξειδίκευση του προσωπικού που υποστηρίζει την αιρετή διοίκηση. Δε συνεχίζω.

Έτσι λοιπόν δε δημοπρατείται τίποτα. Ο όρος «διαγωνισμός» έχει εξαλειφθεί από το λεξιλόγιο του δήμου. Τα πάντα συμβαίνουν με απευθείας αναθέσεις. Οι απευθείας αναθέσεις έχουν ξεπεράσει το ύψος των 10.000.000 ευρώ, ενώ από τη ΣΑΤΑ έχουν δημοπρατηθεί μόνο 2.000.000 ευρώ. Ως αποτέλεσμα, ο Δήμος Καρδίτσας έχει καταναλώσει το ταμείο του 1.000.000 ευρώ που παρέλαβε και έχει προχωρήσει σε αίτημα προκαταβολής από τους ΚΑΠ ύψους 1.000.000 ευρώ ώστε να μπορεί να πληρώνει τους μισθούς των εργαζομένων μέχρι τις εκλογές. Επιπλέον, στον δήμο εκκρεμούν διαταγές πληρωμής κατόπιν δικαστικών αποφάσεων που ξεπερνούν τα 2.000.000 €. Πρόκειται για τα αποτελέσματα μια εκτενούς αδιαφάνειας, η οποία έχει οδηγήσει σε ένα τσουνάμι αναθέσεων. Η σημερινή διοίκηση, μέσω της αλόγιστης σπατάλης σε αναθέσεις έργων και εργασιών έχει φροντίσει να ναρκοθετήσει οποιαδήποτε μελλοντική προσπάθεια. Και κανείς μας δε μπορεί να φανταστεί ποια θα είναι η κατάσταση εάν συνεχίσει στο τιμόνι του δήμου για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Η φυσική τάση της διοίκησης για απευθείας αναθέσεις έχει περιορίσει την ικανότητα του δήμου να αξιοποιεί ευρωπαϊκά προγράμματα. Οι πόροι του ΕΣΠΑ, ενώ αποτελούν την κινητήρια δύναμη για κάθε τοπική κοινωνία καθώς είναι σχεδιασμένοι ώστε να δημιουργούν υπεραξία, έχουν εγκαταλειφθεί. Έργα αξία 7.000.000 ευρώ λιμνάζουν και χάνονται οριστικά στο τέλος του έτους. Πλατεία νέου δημαρχείου, διαμόρφωση και ανάδειξη κοινόχρηστων χώρων σε Καροπλεσίτικα, Άγιο Φανούριο, επέκταση δικτύου ποδηλατοδρόμων και ανοιχτό κέντρο εμπορίου αποτελούν έναν ενδεικτικό κατάλογο έργων που ενώ έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της αστικής βιώσιμης ανάπτυξης, έχουν εγκαταλειφθεί από την απερχόμενη διοίκηση. Η υπηρεσία του δήμου, δημοσιοποιώντας την κατάσταση των έργων, μας επιβεβαίωσε ότι τα περισσότερα έργα βρίσκονται σε στάδιο προέγκρισης, ενώ θα έπρεπε να εκδίδονται αυτή τη στιγμή οι βεβαιώσεις περαίωσης, καθώς στις 31/12/2023 λήγει η παράταση του ΕΣΠΑ. Ο κ. Τσιάκος, όντας καθολικά αστοιχείωτος με το αντικείμενο των έργων, επιτέθηκε σε εμένα προσωπικά λέγοντας ότι τα έργα αυτά κυλούν ομαλά. Έχουμε δηλαδή έναν δήμαρχο που ισχυρίζεται στα σοβαρά ότι στις επόμενες 56 ημέρες τα έργα αυτά θα δημοπρατηθούν, θα υλοποιηθούν και θα «κλείσουν». Ο σημερινός δήμαρχος θα αποτελέσει μελέτη περίπτωσης στα σεμινάρια της δημόσιας διοίκησης καθώς χρειάζεται 4 χρόνια για να δημοπρατήσει και 56 ημέρες για να κατασκευάσει τα έργα. Απλώς ανεκδιήγητος.

Ή ολικά αδιάφορος για το ΕΣΠΑ. Ο κ. Τσιάκος επέδειξε μια πρωτοφανή περιφρόνηση στις τυπικές διατάξεις της νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων, επικαλούμενος τις ρυθμίσεις του κατεπείγοντα χαρακτήρα. Οι διαμαρτυρίες των δημοτών για ακριβές και κακότεχνες εργασίες δεν τον άγγιξαν ποτέ καθώς προσδοκούσε σε ξεκούραστη επανεκλογή μέσω ενός κομματικού χρίσματος. Προσδοκούσε στη λήψη μιας ακόμα θητείας με τον τρόπο που διοίκησε: Με απευθείας ανάθεση! Ήλπιζε ότι έπειτα από τον πρόσφατο εκλογικό θρίαμβο της Νέας Δημοκρατίας, τα στελέχη της θα του έδιναν ένα δαχτυλίδι και θα τον έχριζαν δήμαρχο σε εκδήλωση στο κινηματοθέατρο. Όταν όμως του είπαν ότι δε θα οριστεί δήμαρχος με απευθείας ανάθεση αλλά θα πρέπει να κάνει εκλογές, έχασε την ψυχραιμία του. Έτσι, κατηγορεί ως άσχετους ανθρώπους που έχουν σπουδάσει και πραγματοποιούν επιστημονική έρευνα για τη δημόσια διοίκηση, ενόσω ο ίδιος ερευνά τα καφενεία.

Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,

Στον Δήμο Καρδίτσας έχει επιβληθεί ένα καθεστώς οικονομικής, πολιτικής και κυρίως ηθικής χρεωκοπίας. Αναλογιζόμενος την υφιστάμενη κατάσταση, πολλές φορές αναρωτιέμαι: Αλήθεια, τι κάνουμε εδώ; Για ποιόν λόγο προσπαθούμε τόσοι άνθρωποι; Μπορεί να αλλάξει κάτι;

Η απάντηση είναι Ναι. Υπό προϋποθέσεις.

Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να συμβεί.

Σε ένα πρώτο στάδιο, η προσέγγισή μας οφείλει να είναι τεχνοκρατική και επιστημονική. Απαιτούνται συνέργειες ώστε να διοχετευθεί η δυναμική του επιχειρηματικού / παραγωγικού τομέα σε νέες δράσεις και εξωστρέφεια και να αξιοποιηθούν τα στρατηγικά πλεονεκτήματα του Δήμου, ο οποίος οφείλει να αποτελέσει τον ηγέτη σε ένα σχέδιο ανάκαμψης μια περιοχής. Το σημερινό υπόδειγμα που θέλει τον δήμαρχο να αποφασίζει μόνος του κάθε πτυχή της διοικητικής καθημερινότητας ενός τόσο μεγάλου οργανισμού έχει οδηγήσει στο απόλυτο αδιέξοδο· η ιεράρχηση και η επιλογή των δυνητικών εργασιών δε βασίζεται σε επιστημονικά εργαλεία όπως είναι η ανάλυση του κόστους ευκαιρίας, αλλά σε ένα ένστικτο πολιτικής επιβίωσης.

Οφείλουμε να επιβάλουμε μια ατζέντα στήριξης της επιχειρηματικότητας, των επιστημόνων και των παραγωγών της γης. Γνωρίζουμε ότι πολλοί είναι οι δήμοι που επιθυμούν να στηρίξουν την επιχειρηματικότητα, συναντούν όμως δυσκολίες καθώς δεν έχουν αναπτυχθεί οι απαιτούμενοι θεσμοί, οι οποίοι σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι αυτονόητοι.

Για παράδειγμα, οι ΟΤΑ αδυνατούν να διαθέσουν σε επιχειρήσεις ακίνητα για εκμετάλλευση καθώς η διαδικασία αξιοποίησης περιορίζεται από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις και δεσμεύσεις. Ο δήμος μας διαθέτει εμβληματικά ακίνητα στα οποία θα μπορούσαμε να στεγάσουμε τη νεανική επιχειρηματικότητα της περιοχής. Φαντάζεστε τους νέους της περιοχής μας να εργάζονται στον κλάδο της πληροφορικής μέσα στο ανακαινισμένο συγκρότημα του Σταθμού Επιβητόρων; Επιχειρηματικά πάρκα, κέντρα καινοτομίας και υποδομές πληροφορικής είναι δυνατό να επιτρέψουν την επένδυση των γνώσεων της νεολαίας στον τόπο μας.

Η προώθηση της καινοτομίας και επιχειρηματικότητας – με έμφαση στους τομείς του Τουρισμού και του Πολιτισμού – η έξυπνη και βιώσιμη διαχείριση του αστικού περιβάλλοντος και η προώθηση της κοινωνικής συνοχής μπορούν να συμβούν μέσω της δημιουργίας Κόμβου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας. Έτσι, ο Δήμος Καρδίτσας θα μπορέσει να υποστηρίξει νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες με εξωστρεφή προσανατολισμό, προσφέροντας γνώσεις και υπηρεσίες στους νέους ανθρώπους που θέλουν να επιχειρήσουν.

Ο επόμενος μεγάλος άξονας της πολιτικής μας σχετίζεται με την στήριξη της Τοπικής Παραγωγής. Η παροχή εκπαίδευσης, οι επιδοτήσεις για ανάπτυξη νέων προσεγγίσεων και μεθόδων στην τοπική παραγωγή και η συνεισφορά του δήμου στην αγορά και πώληση νέων προϊόντων αποτελούν τις προτεραιότητές μας.

Επιπλέον, η περιοχή μας αδυνατεί να εντάξει σε προγράμματα και να αναδείξει ορισμένα ιστορικά κτίρια ώστε να αποτελέσουν την ταυτότητά της. Έχουμε αναρωτηθεί, για παράδειγμα, ποιες είναι οι μελέτες και ποια τα κονδύλια που έχουν διοχετευθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού προς τον Δήμο Καρδίτσας; Και ποια είναι τα μηνύματα που εκπέμπονται στον επισκέπτη της ευρύτερης περιοχής ώστε να επιδιώξει την είσοδο και την κατανάλωση εντός της πόλης; Ο Δήμος Καρδίτσας, παρά τη βοήθεια της λίμνης Πλαστήρα και του ιδιαίτερου όγκου των Αγράφων, δεν έχει κατορθώσει ως περιοχή να σταθεί ούτε ως ενδιάμεσος τουριστικός προορισμός. Οι ήπιες μετακινήσεις, ο ιδιαίτερος γαστρονομικός και πολιτισμικός πλούτος, η παραποτάμιος ανάπτυξη και η ενοποίηση του αστικού σχεδιασμού θα μπορούσαν να έχουν προσφέρει κρίσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ικανά να προσελκύσουν διεθνείς δράσεις και να δώσουν ώθηση στην επιχειρηματικότητα της περιοχής.

Ικανή και αναγκαία συνθήκη για τη μετάβαση του Δήμου Καρδίτσας στη νέα εποχή είναι η σύνθετη προσέγγιση που θα μας οδηγήσει σε μια διακριτή ταυτότητα. Η νέα ταυτότητα πρέπει να προβληθεί διεθνώς, ώστε να προσθέσει αξία σε κάθε τοπική δραστηριότητα (branding).

Η προσέγγισή μας όμως εκτός από επιστημονική είναι και πολιτική / κοινωνική. Δεν είναι ανάγκη να επεκταθούμε σε ζητήματα Κοινωνικού Παντοπωλείου και Φαρμακείου καθώς και στη δημιουργία ή αναβάθμιση αντίστοιχων κοινωνικών δομών. Αποτελούν αυτονόητες πολιτικές μας. Πρέπει να τονίσουμε ότι για τη δημιουργία ενός δικτύου άμεσης παρέμβασης για τους συμπολίτες που το έχουν ανάγκη είναι δυνατό να συμβάλλουν καθοριστικά και οι σπουδαίες εθελοντικές οργανώσεις της περιοχής.

Ιδιαίτερη είναι η βαρύτητα που έχουμε δώσει ως συνδυασμός στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας. Εδώ υπάρχει ολοκληρωμένο σχέδιο.

Το μακροπρόθεσμο σχέδιο που εκπονούμε υπερβαίνει τα όρια της επόμενης θητείας. Ως ορίζοντα έχει το 2033. Ως σημεία εστίασης, εκτός των ανωτέρω που έχουν αναλυθεί, ορίζουμε τα εξής:

• Την ψηφιακή μετάβαση του Δήμου που θα ενισχύσει τη διαφάνεια, την εξοικονόμηση χρόνου και πόρων και την άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών.

• Την υποστήριξη της εκπαίδευσης και τη δημιουργία ενιαίου campus στον χώρο των φοιτητικών εστιών.

• Την υιοθέτηση των αρχών της κλιματικά ουδέτερης πόλης (ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα) και της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης με την αξιοποίηση κοινοτικών πόρων.

• Τον αθλητισμό με τη συντήρηση, βελτίωση και συμπλήρωση όλων των αθλητικών υποδομών και την φιλοξενία σημαντικών αθλητικών εκδηλώσεων και γεγονότων εθνικού και διεθνούς ενδιαφέροντος.

Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνουμε στις πολιτικές που υπερβαίνουν τα όρια του δήμου μας. Εκτός από τη διαχείριση της καθημερινότητας, ο δήμος Καρδίτσας οφείλει να παράγει πολιτική, πρωτοστατώντας στη δημιουργία των αναπτυξιακών έργων. Ο Δήμος Καρδίτσας οφείλει να έχει λόγο στη συνολική διαχείριση των θεσσαλικών υδάτων. Όχι μόνο σχετικά με το φράγμα του Ενιπέα αλλά και αυτού της Μεσοχώρας με το πολύτιμο υδροηλεκτρικό. Η νέα διοίκηση πρέπει να βρει έναν τρόπο ώστε να δώσει φωνή και βοήθεια σε κάθε δημότη ξεχωριστά αλλά παράλληλα να είναι σε θέση να ασκεί και να διαμορφώνει πολιτική.

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,

Το μοντέλο ανάπτυξης που έχουμε αναλύσει δεν είναι δυνατό να αντιμετωπιστεί από τη σημερινή δημοτική αρχή, η οποία δε διαθέτει τη γνώση αλλά και τη βούληση να το υλοποιήσει. Η ατζέντα της είναι τελείως διαφορετική.

Ως ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ αποτελούμε τη μοναδική δύναμη που μπορεί να σταθεί απέναντι στον ρουσφετολογικά χτισμένο οργανισμό του κ. Τσιάκου, προτείνοντας τη δική μας αλήθεια: Έναν γνήσια υπερκομματικό συνδυασμό ανθρώπων που επιζητούν την έξοδο του Δήμου Καρδίτσας από το σημερινό καθεστώς αδιαφάνειας και ένα άλλο μοντέλο διοίκησης, βασισμένο στις ανάγκες της πολιτικής λογοδοσίας. Στο πλαίσιο της ανάγκης αυτής, δύο αυτοδιοικητικές ομάδες, η «Συνεργασία Ευθύνης» και η «Καρδίτσα από την αρχή» υπό τον φίλο Κώστα Γκαβογιάννη, αποφάσισαν να συμπράξουν. Είμαι πάντοτε ειλικρινής, εξωστρεφής και δεν κρύβω τίποτα κάτω από το χαλί. Γνωρίζαμε εξαρχής και οι δύο επικεφαλής ότι θα προέκυπταν κάποιες ενστάσεις. Στον καθένα μας για διαφορετικούς λόγους. Αποφασίσαμε όμως να ξεπεράσουμε τα προβλήματα και να δημιουργήσουμε ένα σύνολο όχι ανεξάρτητο, αλλά υπερκομματικό. Σήμερα, κινούμαστε επάνω από το εθνικό πολιτικό σύστημα. Όλοι μας διατηρούμε την προσωπικότητα και τις απόψεις μας. Όλοι μας διατηρούμε την πολιτική και κομματική μας ταυτότητα. Όλοι μας όμως υπηρετούμε κοινούς αυτοδιοικητικούς στόχους και η κατάκτηση αυτή αποτελεί την πεμπτουσία της αυτοδιοίκησης.

Η τελική έκβαση μας δικαιώνει καθώς σήμερα αποτελεί κοινό τόπο η διαπίστωση ότι αποτελούμε τον συνδυασμό που δύναται να ανατρέψει ένα αρρωστημένο σκηνικό, διαρρηγνύοντας το πέπλο αδιαφάνειας στο δήμο μας. Εξάλλου, δε θα μπορούσαμε να ευαγγελιζόμαστε ένα ανοιχτό συμμετοχικό μοντέλο διοίκησης εάν δε μπορούσαμε να συνεργαζόμαστε άνθρωποι με κοινούς στόχους. Εν ολίγοις, κατορθώσαμε να μετατραπούμε οι ίδιοι στο παράδειγμα που επιθυμούσαμε να γίνουμε. Και να αποτελούμε σήμερα τον αδιαμφισβήτητο φορέα αλλαγής, με μοναδική στόχευση την πρώτη θέση στις εκλογές της πρώτης Κυριακής.
Και δε θα μπορούσε να συμβεί κάτι άλλο. Από την αρχή του εγχειρήματος αισθανόμουν ένα φορτίο ευθύνης καθώς κάποιος έπρεπε να αναδειχθεί σε φορέα της αλλαγής. Κάποιος έπρεπε να βρει το θάρρος να αναρωτηθεί φωναχτά αυτό που αναρωτιέται η κοινωνία: Γιατί πρέπει να επανεκλεγεί ο κ. Τσιάκος, ο οποίος έχει διατελέσει σε προσωποπαγείς θέσεις ευθύνης επί 13 χρόνια οδηγώντας την περιοχή μας σε πρωτοφανή συρρίκνωση έναντι των τριών περιφερειακών ενοτήτων της Θεσσαλίας που αναπτύσσονται ραγδαία;

Και γιατί πρέπει να επανεκλεγεί το πολιτικό προσωπικό, το οποίο με τις επιλογές του έχει «μικρύνει» την περιοχή μας; Έχει αναλογιστεί ποτέ ο κ. Τσιάκος ότι τα οικονομικά μεγέθη δείχνουν ύφεση αντί για ανάπτυξη; Ότι ο Δήμος Καρδίτσας έχει μετατραπεί σε ένα συνοικιακό γραφείο που αποδίδει αποζημιώσεις αντί να παράγει πολιτικές; Και τέλος πάντων, τι είναι αυτό που ξέχασε ο σημερινός δήμαρχος να κάνει τα τελευταία 13 χρόνια και πρέπει να το κάνει στα επόμενα πέντε; Και αν, ο μη γένοιτο, εκλεγεί τι είναι αυτό που θα παραδώσει στην επόμενη γενιά έπειτα από 18 συνολικά χρόνια; Προσωπικές εξυπηρετήσεις και απευθείας αναθέσεις; Επί 18 ολόκληρα χρόνια; Έχουμε το δικαίωμα να σπαταλήσουμε έτσι τη ζωή μας;

Η δύναμη αυτή λοιπόν μας έφερε εδώ που είμαστε σήμερα. Μαζί σας. Σε ένα σημείο που μπορούμε να πούμε το εξής: Εμείς είμαστε έτοιμοι. Ηθικά, ψυχολογικά και πολιτικά. Το μόνο που μένει είναι να μεταφέρουμε τη φλόγα μας σε κάθε συνδημότη. Να ανάψουμε τη φωτιά μας σε κάθε γειτονιά.

Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε το όραμά μας για έναν δήμο που μας αξίζει!

Σας ευχαριστώ!



άλλα άρθρα στην κατηγορία Δήμος Καρδίτσας


07/03
2024
07/03/2024
28/12
2023
28/12/2023
07/10
2023
07/10/2023

προβολή όλων των άρθρων της κατηγορίας

στείλτε μου ένα email

επικοινωνήστε μαζί μου κάνοντας χρήσης της παρακάτω φόρμας.